Reviews
Afgelopen woensdag was het raak, het water van de wasmachine en vaatwasser liep niet meer weg. Gelijk stress hier in huis. Een aantal specialisten gebeld maar alleen WAZO had deze week nog een gaatje. We hebben eerder met WAZO te maken gehad, ze hebben een flink aantal jaren geleden het complete rioolstelsel bij onze garageboxen vervangen, dit hebben ze onder leiding van Robert uitstekend gedaan. Vanochtend stipt om 08.00uur stond de medewerker voor de deur. Vriendelijk (naam weet ik niet) en zo bleek later ook bekwaam ging hij aan het werk. Binnen een halfuur was het probleem verholpen. Heel fijn om zo het weekend in te gaan.
WAZO een prima bedrijf!
Albert Damhof
07/06/2024 09:23
Maandag 11 september gebeld. Vrijdag 15 september kwamen ze al van Wazoriool om het riool te maken. Vanuit Groningen naar het midden van het land! Lekkage bij de onderburen door ons riool. In ons appartement ligt de rioolbuis in de constructievloer. Hakken en breken zagen wij niet zitten. Twee werknemers hebben na inspectie met spray coating het riool gemaakt. Lekkage bij de onderburen is nu over. Wij zijn meer dan tevreden. Top bedrijf, nette werknemers en vakkundige reparatie! Ik zal zeker reclame maken voor uw bedrijf! Nogmaals dank voor uw snelle komst en reparatie!
Leo de Gelder
21/09/2023 19:04
Helemaal top! Top service, kundige mensen die je snel en efficiënt van het probleem afhelpen. Betrouwbaar en vriendelijk. Heel tevreden met prijs en hulp!
Marieke
24/08/2023 16:40
Het probleem werd snel en goed verholpen; uiteraard de monteur een bakje koffie aangeboden terwijl hij zijn werkbon invulde.
Naderhand niet helemaal tevreden over het factuurbedrag. Dit hebben we besproken met Johanna en zij stelde zich zeer klantvriendelijk op. We kregen een creditnota voor het bedrag dat onzes inziens onterecht in rekening was gebracht. Echt top geregeld!
Barelds
11/05/2023 20:39
Wij hadden 5 mei twee hele vriendelijke heren die de lekkage in de kruipruimte hebben opgelost
Dat was zeker geen pretje voor hun een lek pak en water onder de vloer
Werd al snel modder maar ze hebben het prima gefikst en zelfs extra dingen uitgevoerd inoverleg en zelfs nog camera inspectie gedaan wij zijn dan ook zeer tevreden over wazo riool
Roggema
11/05/2023 16:26
René heeft ons uitstekend geholpen, klasse werk en ook nog een erg vriendelijke man! Ik geef René alle 5 sterren!
Carla
14/04/2023 10:03
René heeft ons uitstekend geholpen, klasse werk en ook nog een erg vriendelijke man! Ik geef René alle 5 sterren!
Carla
13/04/2023 16:31
René heeft ons uitstekend geholpen, klasse werk en ook nog een erg vriendelijke man! Ik geef René alle 5 sterren!
Carla
03/04/2023 18:08
René heeft ons uitstekend geholpen, klasse werk en ook nog een erg vriendelijke man! Ik geef René alle 5 sterren!
Carla
28/03/2023 15:00
Reactie vanuit WazoRiool op bovenstaande recensie
Beste heer ..........., wij snappen uw teleurstelling, echter moet u ook kunnen begrijpen dat een verzakt riool van gres buizen aan het einde is van zijn technische levensduur. Helaas kunnen wij hier geen garantie op verlenen. Dat onze collega bedrijven in het verleden deze buizen ook hebben doorgespoten en dat het daarna een hele tijd goed was is ook logisch. Hoe langer u het riool in verzakte staat laat liggen hoe frequenter de verstoppingen terug zullen komen omdat u riool in de loop der jaren/maanden steeds verder zal verzakken, helaas zien we maar al te vaak dat er in een riool van gres veel wortelgroei aanwezig is, wellicht is dit ook nog een oorzaak van de verstoppingen. Hier komen we niet eerder achter dan dat er een riool camera door heen is geweest. Wij wensen u veel wijsheid toe bij u toekomstige beslissingen ten aanzien van uw riool. Hartelijke groet, het WazoRiool team.
IK ga ik dus stappen ondernemen tegen jullie.
Door mijn naam volledig te vermelden gaan jullie volledig aan mijn AVG rechten voorbij.
Inmiddels heb ik diverse betrokken instanties gemaild en er gaat dan ook een officieel traject gestart worden.
Ook worden er weer aannames gedaan die jullie niet weten, een verzakt riool??? er is immers geen camera check geweest door de monteur des tijds.
Nog een aanname van de collega van u "dit is wel voor een jaar opgelost"
Het had zo eenvoudig kunnen zijn om gewoon nogmaals het riool door te spuiten, nu gaat het jullie veel meer kosten.
Voor de goede orde, ik heb overal printscreens van, dus uw reactie aanpassen heeft geen zin.
Rik
09/03/2023 11:53
Reactie vanuit WazoRiool op bovenstaande recensie
Beste heer Hoogeveen, wij zullen onze reactie niet aanpassen, daar hoeft u niet bang voor te zijn. U heeft met onze monteur besproken dat u op de hoogte bent van een verzakt riool, dit is geen aanname maar een feit door u zelf gecommuniceerd met onze monteur. Daarnaast is het zo dat u heeft aangegeven een offerte te willen ontvangen. Deze heeft u ook gekregen, zou u aan kunnen geven waarom u een offerte wilt ontvangen als er niets met uw riool aan de hand is? Wij wachten uw reactie af. Hartelijke groet, van het WazoRiool Team.
Het is dat ik niet lager dan 1 stem kan geven, 2 maanden geleden riool door laten spuiten.
Monteur gaf aan dat we weer een jaar vooruit konden. Nu echter weer problemen, hun Waza gewezen op hun garantie eisen.
Dit wordt afgewimpeld, ze willen een riool inspectie uitvoeren en alle kosten doorberekenen.
Wat er destijds gezegd is door de monteur is een aanname.
Dus de gegeven 1 ster moet eigenlijk -5 sterren zijn, nooit meer Wazariool!
Rik
09/03/2023 09:53
Reactie vanuit WazoRiool op bovenstaande recensie
Beste heer Hoogeveen, wij snappen uw teleurstelling, echter moet u ook kunnen begrijpen dat een verzakt riool van gres buizen aan het einde is van zijn technische levensduur. Helaas kunnen wij hier geen garantie op verlenen. Dat onze collega bedrijven in het verleden deze buizen ook hebben doorgespoten en dat het daarna een hele tijd goed was is ook logisch. Hoe langer u het riool in verzakte staat laat liggen hoe frequenter de verstoppingen terug zullen komen omdat u riool in de loop der jaren/maanden steeds verder zal verzakken, helaas zien we maar al te vaak dat er in een riool van gres veel wortelgroei aanwezig is, wellicht is dit ook nog een oorzaak van de verstoppingen. Hier komen we niet eerder achter dan dat er een riool camera door heen is geweest. Wij wensen u veel wijsheid toe bij u toekomstige beslissingen ten aanzien van uw riool. Hartelijke groet, het WazoRiool team.
Super snelle en goeie service. Echt top!
Mijn advies is: zoek niet verder naar een ander rioleringsbedrijf die misschien iets goedkoper is. Maar bel Wazoriool!
Evelien
08/02/2023 22:48
Wij hadden een grote verstopping RRS kon pas 2 dagen later pas komen.toen wazoriool gebeld binnen 1.5 uur was het bedrijf aanwezig en binnen een half uur was het allemaal geregeld. We waren super tevreden super goede service
Elbert
02/02/2023 22:13
Wij hadden verstopping in de keuken. Ze zouden morgen komen, maar we kregen een belletje dat er ook nu nog plek was. De verstopping was snel en efficiënt opgelost. Zeer prettige communicatie en zeer prettige, vlotte, betaalbare service.
T.Hofmeijer
03/01/2023 17:03
Wat rrs niet voor elkaar kreeg was in een uurtje verholpen door jullie ik ben snel geholpen nog dezelfde middag
Lies
16/11/2022 20:04
Ik ben zeer tevreden over de gehele gang van zaken.
. Telefonisch contact en planning zeer plezierig
. Verhelpen probleem vakkundig, communicatief vaardig en netjes .
Dankje wel !
Simone
08/09/2022 11:45
Na meerdere riool problemen en een spijtige fout waardoor onze kruipruimte was bedolven met.. (dat mag men zelf invullen). Zijn wij onwijs goed geholpen en ontzorgt door Robert en zijn collega's. Direct meedenken in oplossingen en doorgepakt. Heren, wij zijn jullie onwijs dankbaar!
Goede service en klantvriendelijkheid zegt echt alles!
Nikky Korte
26/07/2022 14:09
alles top. Van eerste contact tot en met oplossing van probleem. Duidelijke voorwaarden. Tijd tussen bellen en werkzaamheden slechts een paar uur. Kundige medewerkers die direct de koe bij de horens vatten en duidelijk weten waar ze het over hebben. Hebben alle gereedschappen en middelen mee om direct aan de slag te kunnen. Probleem was binnen uur verholpen voor een m.i. redelijke prijs. Ik ga absoluut weer gebruik maken van hun services bij een verstoppingsprobleem. Aanrader!
Peter S
19/07/2022 12:48
Vanmiddag om 12 :30 uur heb ik contact gehad met Johanna
We hadden een verstopping in de badkamer hele ochtend al van alles geprobeerd….en onder tussen aan wachten op telefoon of onze dochter geslaagd was .. dus stress stresss
Johanna belde binnen 20 min terug dat er een monteur onderweg was .. en het is nu half 3 en alles is op gelost
Mannen en Johanna heel erg bedankt voor de goeie service
Mariska
09/06/2022 14:41
Het kost wat maar, dan hb je ook wat, je wordt niet meer nat.
Riool loopt niet goed bij heftige buien.
Wazp-riool gebeld, en een zeer prettige dame regelde op korte termijn een afspraak.
De volgende dag kwam een keurige meneer die van lengte wel bij het rook kanaal kon komen.
Maar, met een dekundige blik door het huis verdween hij onder de vloer voor een inspectie.
Met vakmanschap demonteerde hij de rioolbuis, en trok een blik apparatuur uit de auto,
drilboren, ketting zagen, camera's en hoogedruk spuit, alles verdween in het riool, na een paar slokken verse koffie was de goede man tevreden, helder snel stromend water.
Tenslotte nog de rekening, met de ogen dicht en trillende hande heb ik de pin atomaat bediend,
je denkt daar gaat het vakantie geld en je pensioen maar nee hoor allemaal dik in orde..
Mensen allemaal bedankt het was prima.
Henk
04/05/2022 09:13
Reactie vanuit WazoRiool op bovenstaande recensie
Hartelijk dank voor uw review, wij zullen de monteur op de hoogte brengen van uw positieve review.
Met vriendelijke groet, het WazoRiool team.
Afsgespoken dat ze mij bellen als ze er aan komen, na de vorige klus, maar doet dit niet en komt een uur vroeger dan afgesproken, gaat vervolgens op eigen houtje met een meisje dat een kamer huurt bezig met de cifon terwijl er een verstopping in het riool zit. Belt nadien met de telefoon van de huurster dat het is opgelost. Aangezien het een professioneel bedrijf is ga ik er van uit dat dat klopt. Vervolgens belt een andere jongen die er woont dat het toch niet is opgelost en alles nog gewoon het zelfde is ( water loopt niet door). Monteur terug komen, vervolgens nog 1 uur 1/4 uur bezig geweest met het doorspuiten, hier zou ook een camera bij nodig zijn geweet a 60 euro extra, maar hier belde hij wel over, ik vragen wat kost het totaal dan, maak een optel sommetje,( voorrijkosten (inclusief half uur) 90, camera 60 plus nog wat tijd, kom je rond 200 euro?. dat klopte wel ongeveer gaf de monteur aan. Vervolgens sturen ze een rekening van 400 euro, voor 2 1/4 uur werk, waarvan 1 uur beunhazen bij de cifon, waar helemaal geen verstopping zat, zonder afspraak en op eigen houtje wat men toch wil te rekenen. Vervolgens komen ze met het excuus dat ze mijn nummer niet goed op hadden geschreven en daarom bellen niet lukte, en doen ze net alsof het uur bezig zijn met de cifon, die ik ook al had leeg gemaakt, zonder afspraak en communicatie terecht is. Voor een bedrijf wat ruim 100 euro per uur rekend mag je wel een wat meer professionele houding verwachten en een eerlijke rekening. Zelf geef ik aan dat ze dit extra uur niet kunnen rekenen, maar zelf vinden ze van wel en houden voet bij stuk. Als ze volgens afspraak hadden gewerkt, op tijd kwamen in plaats van een uur te vroeg en het was opgelost in een uur en de rekening was inderdaad rond de 200 euro zoals aan gegeven had ik wellicht wel 3 of 4 sterren gegeven. Maar nu 1 ster, niet omdat ze een fout maken, maar omdat ze vervolgens hier niet op terug willen komen een een flink gepeperde rekening willen sturen. Als een bedrijf ruim 100 euro per uur rekend mag je verwachten dat men goed communiceerd, niet zelf zonder communicatie aan de slag gaat en doelgericht het probleem op lost.
Verhaar
21/04/2022 14:03
Reactie vanuit WazoRiool op bovenstaande recensie
Beste heer Verhaar, gisteren hebben wij in onze mail naar u al uitgebreid aan u geprobeerd uit te leggen dat door de vele onnodige bochten in uw leiding en het vele aanwezige vet het veel tijd heeft gekost om de leiding te ontstoppen. Het is natuurlijk spijtig dat het bij de 1e keer niet was opgelost en daarom hebben wij uit coulance niet opnieuw een starttarief in rekening gebracht maar alleen het vervolgtarief. De camera heeft de monteur ingezet omdat hij controle moet uitvoeren op hetgeen hij heeft ontstopt. Had de leiding niet zo vol met vet gezeten dan had hij dit niet hoeven doen, maar helaas kunnen wij vanaf de buitenkant niet zien of de leiding schoon is. Wanneer u zorgt dat er niet onnodig veel bochten in de leiding zitten en zorgt dat niet alles door de keukenafvoer wordt gespoeld dan kunt u zich deze kosten besparen. Daarnaast is het zo dat uw mail nog voor beantwoording klaar ligt maar met het beantwoorden van uw review hoeven we dat niet meer te doen. Met vriendelijke groet, het WazoRiool Team.
Ik zat met een verstopte wasmachineafvoer in een oud huis met zeer oude afvoeren. Wat de loodgieter niet voor elkaar kreeg, heeft deze meneer binnen 't half uur opgelost. Gewoon voor de standaardprijs. En ik moet zeggen, zo goed heeft de afvoer nog nooit gelopen. Was ook een keurige meneer, met inderdaad een bus vol goed gereedschap. Dankjewel Wazo!
LKok
14/03/2022 11:42
In oktober is Pascal langs geweest i.v.m. verstopping in de keuken. Hij kon het helaas niet verhelpen. Hij vroeg of hij wel even onder de vloer mocht kijken, het bleek dat mijn riolering verzakt was en die dus vervangen moest worden. Zou waarschijnlijk pas december worden. Hij heeft de geplande werkzaamheden doorgegeven aan de werkvoorbereider, waarop ik een offerte heb gekregen van plm. 800eu. Deze moest ik getekend terugsturen. Tot mijn grote blijdschap konden ze in november al langskomen en ook had de mevr. van de planning rekening gehouden met mijn voorkeur voor de dag. Pascal kwam wederom met een collega en heeft ter plekke werkbon ingevuld. Hij had geen camera nodig en ook beugels waren niet nodig. Een week na vervanging vd rioleringsbuizen kreeg ik de nota, maar hier stonden de camera en beugels nog wel op. Na 1 telefoontje met kantoor heb ik een creditnota gekregen voor de materialen die niet gebruikt zijn. Prima geregeld allemaal, ben heel tevreden over Pascal en zijn collega
J. Hollander
02/01/2022 17:25
Tevreden over de werkzaamheden door klantvriendelijke professionals. Echter financiële afhandeling waardeloos.
Wc was ontstopt en uitgefreesd voor 650eu.
Doordat na een week de geur terug was en de wc weer omhoog kwam, leek het alsof het probleem van de voorgaande werkzaamheden nog niet geheel was opgelost.
In overleg is daarom deze afspraak gepland om een controle uit te voeren. Ik heb nadrukkelijk gevraagd of dit onder de garantie van de voorgaande werkzaamheden viel.
Zolang er zich geen nieuwe problemen opeenbaarden, zou dit inderdaad het geval zijn.
Dit stond ook in de bevestigingsmail van de afspraak.
Vervolgens geen nieuw probleem aangetroffen. Toch een rekening ontvangen voor 150eu voor gebruik camera (terwijl gebruik camera volgens afspraakmail max 73eu zou zijn). Uitgebreid contact over gehad maar factuur moet echt volledig betaald worden. Erg vervelend dat deze zaken niet duidelijk zijn afgestemd.
van Asselt
06/10/2021 17:19
Snel geholpen volle septic tank
Vriendelijke medewerker en mij adviezen gegeven
K Zuur
11/08/2021 18:37
Bij de renovatie van de toiletten en badkamer bleek uit de inspecties dat de afvoerbuizen ernstig verstopt waren. We waren er net op tijd bij om erger te voorkomen. De medewerkers van Wazo hebben net zo lang doorgewerkt tot alles weer helemaal vrij was tot aan het riool aan de straatkant. Steeds alles rustig in overleg, prettig contact, netjes gewerkt. Bestrating is weer netjes teruggelegd. We hebben nu vast de schoonste afvoer van de hele straat! Dank je wel!
Mw. Donker
09/08/2021 11:29
Top ! Goed geholpen door Ronald ! Probleem snel opgelost ! Groet andere Ronald
Ronald Fokkens
13/07/2021 10:29
Deze week betonnen overslag put verwijderd. Snel en heel net werk geleverd. Alsof er niets gebeurd was. Mijn complimenten voor de wijze waarop dit "even" gedaan is
john
16/06/2021 08:00
1 woord: TOP! Kevin is echt een Willy Wortel
Korte
09/06/2021 16:20
Op zaterdag gebeld met Wazo en het riool laten ontstoppen. Dennie heeft me vakkundig geholpen en geconstateerd dat een deel van de rioolpijp (gres) gebroken was. Hij heeft me goed geadviseerd hoe dit probleem op te lossen. Het was mijn redder-in-nood en we kunnen de wc weer doorspoelen en ook de keuken gootsteen loopt weer goed weg! Ik ben heel blij met deze service op niet-werkdagen alhoewel de prijs wel hoog was.
M. Vromans
22/05/2021 19:10
Gisteren mijn wc laten ontstoppen...
Zeer vakkundig gebeurd!
Goed werk verricht, netjes, normale prijs!
Goede begeleiding qua afspraak, tijd etc.
Tevreden klant.
Zou bij elke verstopping dit bedrijf aanraden.
M Goense
19/05/2021 14:13
Toilet was is bij ons ontstopt omdat er per ongeluk een toiletblokje mee was doorgespoeld en vastzat in de leiding. De naam van de man in kwestie weten we niet, maar wat een aardige man! Naderhand nog een keer langsgekomen omdat er nog een paar dingetjes waren die afgewerkt moesten worden. Mocht het nog een keer gebeuren, dan zullen we zeker weer bij dit bedrijf aanbellen! En meer soorten thee in huis halen ;)
Louise
14/05/2021 17:26
Geholpen door Ronald, een echte topper. Probleem verholpen met goede uitleg om problemen in de toekomst te voorkomen. Was zelfs bereid om er na werktijd nog over te appen! Je merkte aan Ronald dat hij de verstopping heel spijtig voor ons vond.
Janse
11/05/2021 19:43
Jeroen heeft de boel bij ons ontstopt en was snel, kundig en vriendelijk, ook de service aan de telefoon beviel goed, een verademing om door mensen geholpen te worden die doen wat ze zeggen !
Acsijtsma
04/05/2021 19:24
Vlot en super geholpen s'avonds bij een verstopping en vlot een nieuwe afspraak voor inspectie. Zelfs bij inspectie zonder nieuwe afspraak volledige reiniging van het gehele riool en vlot ook oorzaak gevonden toppers. Met dank aan Jordi en Ronald!
Mw. Boon
19/04/2021 16:55
Onlangs is WAZO bij ons langs geweest( 30-03-2021) voor het ontstoppen van de riolering. Op de vraag of leidingwater mocht worden afgetapt van onze buitenkraan hebben wij dit toegestaan. Toen de rekening werd opgemaakt bleek dat de ontstopping drie minuten langer had geduurd. Dit werd in rekening gebracht als een extra kwartier. Dit ondanks een half uur gratis water werd geleverd. Dit getuigt niet als service en wij hebben besloten in de toekomst geen gebruik meer te maken van WAZO.
H. Snijders.
Sappemeer.
H. Snijders
15/04/2021 17:24
Reactie vanuit WazoRiool op bovenstaande recensie
Beste heer Snijders, hartelijk dank voor uw review. Jammer dat u dit slechts met 1 ster beoordeeld en dit tezamen beoordeeld met het gebruikte water. Na overleg met de monteur die bij u ter plaatse is geweest kunnen wij u laten weten dat het riool dusdanig dicht zat dat de watervoorraad in de auto al snel was opgebruikt. Dan is de keus snel gemaakt om (indien mogelijk) uw waterkraan te gebruiken ipv tanken uit het oppervlaktewater. Dit zou namelijk onnodige tijd en dus ook kosten met zich meebrengen. Onze monteur heeft gekozen voor de voordeligste oplossing voor u en dat is uw waterkraan gebruiken. Wij hopen dat u desondanks bij een volgend probleem (wat we natuurlijk niet hopen) contact met ons opneemt. Met vriendelijke groet, Het WazoRiool Team.
Slecht.bedrijf had lekkages in de kelder en ze hebben nieuw riolering aangelegd. En dik betaalt en nog steeds water in de kelder .voor de 2keer moesten ze weer terug vroegen ze weer geld echt waardeloos bedrijf zal niemand deze bedrijf aan praten .heeft mij meer geld gekost dan werkzaamheden verbeteren slechte bedrijd
Aafke steinfelder
12/04/2021 21:33
Reactie vanuit WazoRiool op bovenstaande recensie
Beste mevrouw Steinfelder, wij hebben ons systeem geraadpleegd en uw naam komt niet voor in ons systeem. Wanneer wij uw mail adres bekijken dan is dit een adres die niet bestaat. Weet u zeker dat WazoRiool bij u is geweest? Wij zouden het waarderen wanneer u contact met ons opneemt. Met vriendelijke groet het WazoRiool Team.
Wazoriool loste professioneel een complex probleem bij mij op. De haperende afvoer van wc, vaatwasser, badkamer bleek één oorzaak te hebben: jarenlange vetklontering op een lastig te bereiken plaats. Ik kon het zelf constateren door mee te kijken met de camerainspectie. Wat een opluchting.
smits
31/03/2021 10:43
Reactie vanuit WazoRiool op bovenstaande recensie
Hartelijk dank voor uw review en fijn dat u tevreden bent.
Rioolverstopping vanwege zand in de leiding. Wazo gebeld om met camera te kijken waar rioolbuis stuk is. Monteur Martin kwam op afgesproken tijdstip, was zeer correct en had de breuk vlot gevonden. Voor de zekerheid de buis tot aan de toiletten geïnspecteerd en omdat er nog tijd genoeg was ook nog de rioolbuis naar de woning bekeken. Prijs zoals afgesproken. Tevreden klant!
Camping Holmhoeve
23/03/2021 19:58
Reactie vanuit WazoRiool op bovenstaande recensie
Hartelijk dank voor uw review, fijn dat u tevreden bent.
Na een verstopping te hebben die een lek veroorzaakte wazoriool gebeld, volgende dag stond Ronald keurig op tijd voor de deur en heeft binnen 30 minuten de klus efficiënt en professioneel opgelost. Geen verborgen kosten en weer een lopende gootsteen!
Jesse
18/03/2021 16:33
Reactie vanuit WazoRiool op bovenstaande recensie
Hartelijk dank voor uw review en fijn dat u tevreden bent.
Goed werk, vriendelijk, correct, vakkundig
Dennie kwam precies op de afgesproken tijd aanrijden en had na een uur de (aanzienlijke) verstopping vakkundig opgelost. Daarvoor had ik al 2 monteurs van een andere loodgietersfirma langs gehad en die waren er niet in geslaagd het verstoppingsprobleem op te lossen. Mocht ik in de toekomst nog eens een rioolprobleem hebben dan zal ik zeker weer Wazoriool bellen.
Marc Hendriks
01/03/2021 20:52
Een paar weken geleden een monteur van Wazoriool langs geweest voor ontstopping keukenafvoer. Na meer dan 3 uur bezig te zijn geweest was de verstopping blijkbaar eindelijk opgelost want de gootsteen liep weer door. Fikse rekening (meer dan € 400,-) maar ja verstopping was eindelijk verleden tijd dachten wij. Volgende dag weer kompleet verstopt. Diezelfde dag (op zaterdag) meteen gemeld via de website maar geen enkele reactie hierop. De maandag daarop gebeld en toen werd mij verteld dat ik geen garantie had. Krijg je een verhaal van de bedrijfsleider dat er een probleem is met de afvoerleidingen en er teveel bochten in zouden zitten waardoor de monteur niet goed bij de verstopping kon. Meteen in het begin heeft de monteur wel eerst naar de leidingen onder de vloer gekeken! Is daarna meer dan 3 uur bezig geweest en heeft de verstopping dus naar later bleek zeer tijdelijk opgelost. Ik heb volgens wazoriool geen recht op (gedeeltelijke) teruggave van het betaalde bedrag. Hoezo No cure No pay en 6 maanden garantie waarmee ze zo pronken op de website ? Kortom waardeloos!
Meindert Donker / Assen
10/01/2021 14:32
In 1e instantie rioolbuis vervangen. Prima werk door Jordy.
alleen na het stijgen van het grondwater een paar maanden later,
kwam er water binnen. Na ons beklag gedaan te hebben, werd er door Wazo riool meegedacht en is het nu verholpen. Hopelijk blijft nu het water buiten.
Dank voor het meedenken.
Adrie Westerhuis
08/01/2021 16:05
Snelle service, vriendelijke vakkundige loodgieter, liet het ook netjes achter. Ook geen extra kosten. Kortom, prima
Rob Dijkstra
26/11/2020 21:51
Afgelopen dinsdag ben ik goed geholpen door Jordy. Binnen het halfuur was de verstopping verholpen (en kreeg ik goed advies), waardoor ik voor de vermelde vanaf prijs klaar was!
Gerrit de Haas
11/11/2020 17:21
Een laag (erg) stinkend rioolwater in de kruipruimte door gebroken afvoerbuis.
Probleem binnen 20(!) uur na het eerste telefonisch contact verholpen!
Prima dienstverlening tegen een heel schappelijke prijs.
Rens Bijma
04/11/2020 14:15
Paar weken geleden een flinke verstopping gehad. Op woensdag een medewerker van Wazo langs geweest en die heeft een 16mtr lange draad door het riool getrokken. Twee dgn geen last gehad vd verstopping, daarna alles compleet verstopt. Wederom Wazo gebeld en die zijn weer langs gekomen. Nu middels camera inspectie en hoge druk ons riool goed ontstopt. Het geld vd eerste reiniging is van deze tweede rekening af getrokken! Super. Zeer professionele jonge man! En alles weer super netjes achter gelaten. Zeer tevreden!
Wim
31/10/2020 16:35
Ons riool was verstopt zodat het water over de wc pot liep. Er zat een prop wc papier in de buis. Ook was de deksel van de ontstop opening kapot gegaan. De monteur was kundig en vertelde wat hij er aan zou doen. Een nieuwe deksel had hij bij zich en met een geweldige hogedruk slang spoot hij de rioolbuis schoon. Ik zal mijn vrienden en familie vertellen over onze goede ervaring met WazoRiool. Vriendelijk bedankt.
Jan
14/10/2020 19:23
Door grondverzakking was de rioolafvoerbuis geknakt en daardoor verstopt.
Jeroen en Paul gingen direct voortvarend te werk en hebben in eerste instantie de verstopping opgeheven zodat we weer konden douchen en plassen. De volgende dag een nieuw stuk rioolbuis gemonteerd. Harde werkers, plezierig in de omgang en na afloop alles netjes achtergelaten. Bedankt!
Sytse, Groningen
22/09/2020 13:50
Vanmiddag monteur Ronald van Wazo Riool op visite gehad om een hardnekkige verstopping te verhelpen. Ben altijd heel kritisch
Maar wat een vakman. Keurige uitleg gegeven van de werkzaamheden die hij ging uitvoeren. En de verstopping op een uitstekende wijze verholpen. Klantvriendelijkheid ten top. Een voorbeeld hoe je met klanten moet omgaan . Voor mij dus een dikke 5 sterren.
R. Postma
18/09/2020 16:02
Wij zijn zeer te spreken over Wazo! Nadat een diagnose werd gesteld van het probleem (een oude gresbuis welke niet was aangesloten op het systeem), hebben wij besloten de riolering compleet te laten vernieuwen. Dit is inmiddels naar volle tevredenheid gebeurd conform de offerte. De monteurs Gerzinus en Paul hebben vakwerk afgeleverd en zijn fijne mensen in de omgang. De klantenservice van dit bedrijf is gewoon goed!
Minke en Wally, Buitenpost
13/08/2020 10:59
Onze doucheafvoer zat verstopt, iets wat we zelf niet op konden lossen. WazoRiool gebeld en diezelfde dag kon er een monteur komen. Nette, vriendelijke deskundige jongeman, handelde snel en binnen een half uur was het opgelost. Wij zijn zeer tevreden en blij dat het water weer wegloopt. Nog beter dan het altijd deed. Bedankt!
Bij een volgende keer bellen we zeker weer met WazoRiool.
C.M.Schudde
09/07/2020 12:32
Prima geregeld. Op tijd. Vriendelijk en vakkundig geholpen. Redelijke prijs. Mocht de boel weer verstopt zitten dan bel ik weer.
Bert Klop
08/07/2020 19:19
Waardeloos. No cure no pay? Echt niet. Wij moesten €124 betalen voor wat haren uit een doucheputje halen. Camera inspectie kon later wel. Nogmaals gebeld en de eerste reactie was dat het geen garantie was. Camera inspectie kon nog wel maar dan moeste eerst de leiding opnieuw gereinigd worden. Bij elkaar al gauw €300. Ander bedrijf gevraagd die het probleem binnen een uur zonder camera inspectie kon oplossen. Was veel goedkoper en de camera inspectie zat als die nodig was bij de prijs in.
Ik begrijp niet dat hier alleen maar positieve reacties te lezen zijn. Als je dit bedrijf Googled zijn de meeste reacties juist erg negatief. Nogal selectief wat er geplaatst wordt.
Ik heb nog geprobeerd om mijn geld terug te krijgen maar dat kon ik vergeten. Ik voel me opgelicht door dit bedrijf.
Marcel Pots
27/06/2020 10:43
Reactie vanuit WazoRiool op bovenstaande recensie
Beste heer Pots. Bedankt voor uw recensie en we betreuren het dat u zich zo voelt. Tijdens ons bezoek is uw ontstopping verholpen. Helaas heeft u na afzienbare tijd weer last van een verstopping. Normaal gesproken geldt hierbij onze garantie. In dit geval geldt dit niet omdat uw woning beschikt over een IBA (individuele behandeling afvalwater) waarbij meer komt kijken dan alleen een leiding. U heeft ons dit van te voren niet gemeld. Tijdens het contact dat u heeft gehad met onze klantenservice, hebben wij onze garantieregeling ook uitgelegd. Mocht u hier onduidelijkheden over hebben dan willen wij u dit graag nogmaals telefonisch of per e-mail uitleggen.
ik ben zeer tevreden over de geleverde dienst!
Snel, vakkundig, vriendelijk en correct.
P. van Herwaarden
21/06/2020 18:15
Wat een super verrassing als je thuis komt van je werk en de oprit is opnieuw bestraat wat verzakt was!
Wat een service en afwikkeling, redelijk overdonderd, hier kunnen vele bedrijven van leren. We waren al zeer tevreden vorig jaar toen er een nieuwe rioolbuis + erf afscheidingsputje geplaatst werd, dit alles onder professionele en vakbekwame mensen. Nogmaals, alles ziet er weer strak uit, en zal zeker WAZO aanbevelen aan vrienden en bekenden.
Veel succes met uw bedrijf, aan klantvriendelijkheid zal dit zeker niet liggen!
Erik
20/05/2020 17:11
Bepaalde zaken moet je gewoon aan professionals overlaten! Zo ook de riolering. Afgelopen vrijdag was Jeroen hier en alles goed gereinigd tiptop achtergelaten. Op eigen verzoek vandaag ook nog een ander stuk laten reinigen. Jeroen is wat je noemt een echte vakman! En wazo staat inmiddels in ons adressenlijst!
Wiejanda
06/05/2020 10:06
Op een keurig nette manier onze riool verstopping verholpen.
Vriendelijke monteur
Willem
01/05/2020 15:18
Monteur Peters heeft onze Sani Broyeur vakkundig gerepareerd, storing opgezocht en voor de reparatie duidelijk uitgelegd wat de herstel kosten waren.
Dus zeer tevreden!!
Tenge
15/04/2020 16:59
Monteur Jeroen heeft verschillende afvoeren ontstopt. Dit is gebeurd op een zeer professionele, efficiënte en vriendelijke wijze. De werkplek werd keurig schoon achter gelaten. Ik ben heel erg tevreden. Ik zou echt niet weten hoe en wat beter zou kunnen.
E. Slagman Uchtman
01/04/2020 16:20
De monteur heeft na onze voorbereiding de leiding goed ZEEP vrij gemaakt. Er zat voor ruim 30 jaar waspoeder resten in de leiding. Dit is vakkundig verholpen en ondanks dat het laat was voor de monteur en aan eten toe was, bleef hij rustig zijn werkzaamheden verrichten en het probleem verhelpen. Dus wij zijn weer blij !!
Rob & Anita
01/04/2020 09:31
Vandaag kwam jullie firma, Jordy, bij mij voor een verstopt riool. Rustig alles uitgelegd, goed gewerkt, gelukkig kon het vanaf een put bij de weg. Bijzonder aardige en meedenkende jongen. Nu heel opgelucht en voor mij beslist geen ander bedrijf meer. Bedankt!
Mariette Jong de
19/03/2020 13:10
Ronald verraste mij met zijn vasthoudendheid om mijn probleem met een verstopte hemelwaterafvoer op te lossen. Het werd een flinke klus. Mijn complimenten voor je inzet.
klaasje
15/03/2020 15:26
Ook hier een tevreden klant. Waren er al na 1,5 uur op vrijdagmiddag.
Ik las bij deze reviews al dat Danny goed werk leverende, en dat was bij ons ook zo. Volgende keer bel ik jullie weer. Thnx
Bas van de Camp
13/03/2020 17:57
Konden dezelfde dag nog. Snel en vakkundig. Binnen half uur alles loopt weer. Aan te bevelen en goede prijs/kwaliteit. Ik weet wie ik volgende keer moet bellen. Fijn waren de tips om de overloop bak zelf te onderhouden. Top!!
john VAN DER Stel
12/03/2020 16:40
Verstoppingen in de hele regio, dus heel druk bij Wazo. Afspraken liepen uit, maar Danny kwam toch nog om 19.00 uur. Via de kruipruimte (met grondwater en klei), Binnen een uur alles ontstopt en opgeruimd. Topservice. Bedankt.
Peter vd Raad
12/03/2020 10:05
Kevin was hier topgozer vakkundig problemen met mijn riool opgelost. Wazo bedankt!!
G. Rozeboom
05/03/2020 17:06
Na een melding van een verstopping van diverse afvoeren, douche, keuken, wasbak in de woning van onze zoon kwam WazoRiool snel. Een in omgang zeer prettige ervaren en deskundige monteur Jeroen heeft het probleem opgelost. Onze zoon en wij zijn zeer tevreden over deze monteur en het bedrijf WazoRiool voor de correcte afhandeling.
Nogmaals willen wij monteur Jeroen complimenteren voor het goede werk dat hij heeft verricht.
Fam. Westerhof
03/03/2020 14:18
Gisteren, 27 februari 2020 WazoRiool bij mij thuis verstopping verholpen. Zeer vakkundig, netjes en ook eerlijk advies. Ook nog camera-inspectie laten doen en dat heeft er voor gezorgd dat we nu de oorzaak beter in kaart kunnen brengen en actie kunnen ondernemen richting Gemeente daar er nog een oude verzakte riolering ligt die dit probleem veroorzaakt. alles nu op beeld. De goede reviews zijn zeer terecht en zal zeker reclame maken. Dennie nogmaals bedankt voor de goede service!
Caroline
28/02/2020 16:51
Zondagavond 16 februari riool verstopt, wat een rot moment, wachten tot morgenvroeg, werkende was- en vaatwasmachine uitgezet, maar dan bemerk je dat een niet lopende riool toch echt voor veel meer overlast zorgt. Het probleem kan echt niet wachten tot morgen, kwam op de site van WazoRiool terecht, storingsnummer gebeld en wordt hierna correct te woord gestaan en even later teruggebeld, volgens afspraak verschijnt de man van Wazo om 21.45 uur, na een uur is de klus geklaard en dat op de zondagavond. Ben tevreden over de hulp en de prijs, prima geholpen!
Bert Gritter
22/02/2020 10:40
Na een eerste keer ontstoppen van het riool toch nog weer een verstopping.
Dit werd in tweede instantie keurig opgelost , en onder garantie. Prachtige camerabeelden gezien van het afvoersysteem, ook dat nog eens.
Vakkundig, professioneel bedrijf, duidelijke uitleg over garantieregeling, geen gezeur.
Chris Lucassen
20/02/2020 09:07
Vorig jaar dit bedrijf ingeschakeld omdat de afvoer van onze douche verstopt was. De monteur had het binnen een half uur gefikst. Wij tevreden. We kregen een normale rekening met een eerlijke prijs.
Erik
24/01/2020 16:43
nadat de eerste monteur het niet voor elkaar kreeg lukte het Guillermo wel en dan ben je superblij toch? want wat is een mens zonder een goede afvoer in de keuken ook nog tijdens de feestdagen.
dankjewel Guillermo!
josé van weerdenburg
20/01/2020 14:08
Ronald van WazoRiool was binnen 2 uur ter plaatse toen onze afvoer verstopt was. Het klusje was in 10 minuten geklaard, maar bij wijze van extra service heeft hij ook nog de afvoer gefreesd. We zijn erg tevreden.
Piet Zaagman
29/11/2019 08:58
Keuken afvoer verstopt. Martin heeft zeer professioneel en vriendelijk de verstopping verholpen.
D
27/11/2019 22:17
Vanmorgen het probleem met de riolering opgelost. Zeer klantvriendelijk ervaring gehad met dit bedrijf. Alles naar tevredenheid opgelost. Monteur Ronald mag graag terugkomen wanneer er weer eens een probleem is.
Piet Helmholt
26/11/2019 17:49
Defect T stuk in rioolafvoerbuis is snel en vakkundig gerepareerd. Montageplaats was moeilijk bereikbaar maar de lenige monteurs kunnen in en door kleine openingen. Erg prettig in de omgang. Ook de (telefonische) contacten met Wazo Kolham verliepen erg zorgvuldig . De kosten vielen erg mee.
Douwe Schaafsma
douwe schaafsma
13/11/2019 19:34
We hadden een verstopt riool. Is dezelfde dag nog verholpen. Omdat het riool onder de voortuin kapot was, is het daarna hersteld. De zeer correcte medewerkers van WAZO riool hebben onze mooie bloemtuin na afloop volledig in ere hersteld. Een 10 voor WAZO
Abraham van der Wal
05/11/2019 16:46
Vanochtend nam ik contact op met Wazoriool en een klein half uur later kwam monteur Jeroen al langs. Een monteur die prettig in de omgang is en kundig en professioneel handelt. Het probleem is naar mijn inziens goed opgelost voor een eerlijke prijs. Twee duimen omhoog.
Fam. Couperus
31/10/2019 09:42
Wij hebben een gezellig restaurant in hartje Leeuwarden. In het weekend is het smoordruk en we hadden toen een probleem met onze vetput. Eigenlijk was het al zover dat we er direct iets aan moesten doen. WazoRiool heeft onze vetput leeggezogen waardoor wij verder konden met het runnen van ons restaurant. Erg dankbaar en blij dat zij op zaterdag zo snel aanwezig konden zijn. Bedankt!
Muriël Plantinga
27/09/2019 14:22
Bij ons stonk het enorm op de gang. Bij de badkamer kwamen er gekke vliegjes uit de afvoer. We hebben WazoRiool laten komen om te onderzoeken hoe dit nou kan. Het bleek dat een afvoerpijp lekte en dat er daardoor viezigheid in de kruipruimte was ontstaan. WazoRiool heeft dit schoongemaakt en de afvoerspijp hersteld. We hebben nu geen last meer van stank en vieze rioolvliegjes. Top service en ook mooi dat ze ons dezelfde dag nog konden helpen.
Vera de Groot
27/09/2019 14:22
WazoRiool was binnen 2 uur bij mij en loste het probleem direct op. Via camerainspectie kwamen wij erachter dat er een wortel door de leiding gegroeid was. De kosten heb ik daardoor kunnen declareren bij de woningbouw! Helemaal top en fijn dat ik nu weer naar het toilet kan.
Lucas van Zandvoort
27/09/2019 14:22
Wat vindt u van onze dienstverlening? Laat het ons weten.
Uw naam, review en het aantal sterren wat u ons geeft wordt gepubliceerd op deze pagina.
Uw e-mailadres wordt niet getoond. Wij vragen dit om eventueel contact met u te kunnen
opnemen indien wij vragen hebben over uw review.